Evaluering af undervisning og indsatsplaner i skoleåret 2019/2020
Evaluering af undervisningen i skoleåret 2019/2020
Generelt lever undervisningen op til forventningerne. De standardiserede test i dansk og matematik samt evalueringerne i de øvrige fag viser den ønskede faglige progression.
Vi har haft følgende indsatsområder i skoleåret 2019/2020. Evalueringen af hvert af indsatsområderne kan læses under hver overskrift.
Ændring af ringetider med henblik på en effektivisering af undervisningstiden.
Evaluering: Det fungerer godt og efter hensigten.
Etablering af faglokaler: Sløjd, billedkunst, håndarbejde og naturfag, så faglokalerne ikke skal bruges som stamklasselokaler
Evaluering: Det fungerer godt og efter hensigten.
Færdiggørelse af nye forberedelseslokaler – kopirum og stillerum samt mødelokale.
Evaluering: Kopirum og lærerværelse/forberedelseslokale fungerer godt og efter hensigten. Stillerummet er ikke blevet helt færdigt, og det fungerer ikke som stillerum.